WEWNĘTRZNE BUDOWANIE MARKI PRACODAWCY

Kształtowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy jest w obecnych czasach niezbędnym elementem strategii świadomych i odpowiedzialnych organizacji. Wdrożenie działań z zakresu employer brandingu przekłada się na obustronne korzyści – zarówno dla pracodawcy jak i pracowników. Wpływa nie tylko na postrzeganie firmy, ale również na satysfakcję, zaangażowanie czy lojalność pracowników, co z kolei przekłada się na efektywność przedsiębiorstwa. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat roli wewnętrznego employer brandingu oraz nabędą umiejętności budowania atrakcyjnego i realistycznego wizerunku pracodawcy. 

Zakres szkolenia:
        • Znaczenie employer brandingu
        • Kultura organizacyjna
        • Rola wartości firmy
        • Komunikacja wewnętrzna
        • Satysfakcja, motywacja i zaangażowanie pracowników
        • Rozwój pracowników
        • Zarządzanie talentami
        • Onboarding i outplacement
Odbiorcy szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla, pracowników działów personalnych oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.